Читај ми!

Srbiji nedostaje 10 000 vozača kamiona

U godinama pre pandemije, krajem februara, veći deo aranžmana za letovanje  već je bio rezervisan i prodat. Najava popuštanja mera u zemljama koje naši građani najradije posećuju ohrabrila je mnoge da se ponovo u turističkim agencijama raspituju za letovanja. Dočekuju ih, međutim, cene više od onih na koje su navikli. Šta je podiglo cene aranžmana i kakvo je interesovanje za njih pitamo Andreja Todorovića iz agencije Kontiki.

U današnjem Magazinu pitamo i zašto je, uprkos velikim potencijalima, prepolovljen stočni fond u Srbiji i kako ga obnoviti? Prema podacima Privredne komore Srbije, stočarstvo je u ukupnoj poljoprivredi naše zemlje zastupljeno sa svega 26 odsto. U razvijenim državama ovaj udeo je i do 60 procenata. Da li proizvodjači mogu da računaju na veće podsticaje i više novca iz agrarnog budžeta? Kako povećati broj grla, ali i unaprediti kvalitet mesa i mleka neka su od pitanja za Nenada Budimović, sekretara Udruženja za stočarstvo i preradu stočarskih proizvoda PKS.

Naša tema je i kako rešiti problem nedostajućih čak 10000 vozača kamiona u našoj zemlji. Srbija se suočava sa konstantnim odlivom profesionalnih vozača u inostranstvo a predstavnici domaćeg transportnog sektora rešenje vide u ukidanju zabrane polaganja vožnje za E kategoriju pre navršene 21 godine kao i niže cene licenci za vožnju šlepera. Koliki bi bezbednosni rizik bio "dati volan" kamiona vozaču koji je tek zakoračio u punoletstvo? Sagovornik nam je Milan Božović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.

Urednik Jelena Vidić.

 

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом