Читај ми!

Ko bolje poznaje vaš mozak od vas?

Neko bi rekao roditelj, partner, prijatelj, ali dodajte slobodno na listu i one koji se bave reklamiranjem i prodavanjem proizvoda. Bilo da je u pitanju kupovina preko interneta ili „uživo“, pa i sam prolazak pored neke reklame, uticaj na nas je jači nego što nam se čini.

Neuromarketing se bavi između ostalog i proučavanjem veze hormona i potrošnje, emocija i biranja brenda, a to je u praznično vreme naročito vidljivo. Sve ovo objasnio nam je istraživač neuromarketinga Nikola Učur i prenosimo najzanimljivije stvari u priči o mozgu i pravljenju idealnog potrošača, čemu da se prepustimo a na šta da ne nasedamo.
Od 14 časova slušamo singlove i pesme sa albuma koje su objavljene na današnji datum ili one koje podsećaju na rođendane muzičara. Tu je i pola sata muzike iz Srbije i regiona, slušaćemo i priče o poznatim pesmama ali i one koje su trenutni hit. Pratimo i gužve u saobraćaju i druge aktuelnosti. 

Emisiju vodi Kruna.

Обрати пажњу!  	Обрати пажњу!

Autor:
Београд 202

Знате ли за једну од омиљених мачијих игара? То је вијање црвене тачкице ласера као да је уклети непријатељ, а мачка решена да спаси свет од зле Црвене тачке. Наши проблеми су, некада, тек толико стварни. Тачније, често се бавимо бригама из погрешног угла. Ми представљамо важне изазове и пут до њиховог разрешења – обрати пажњу! [ детаљније ]

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи