Читај ми!

Ko bolje poznaje vaš mozak od vas?

Neko bi rekao roditelj, partner, prijatelj, ali dodajte slobodno na listu i one koji se bave reklamiranjem i prodavanjem proizvoda. Bilo da je u pitanju kupovina preko interneta ili „uživo“, pa i sam prolazak pored neke reklame, uticaj na nas je jači nego što nam se čini.

Neuromarketing se bavi između ostalog i proučavanjem veze hormona i potrošnje, emocija i biranja brenda, a to je u praznično vreme naročito vidljivo. Sve ovo objasnio nam je istraživač neuromarketinga Nikola Učur i prenosimo najzanimljivije stvari u priči o mozgu i pravljenju idealnog potrošača, čemu da se prepustimo a na šta da ne nasedamo.
Od 14 časova slušamo singlove i pesme sa albuma koje su objavljene na današnji datum ili one koje podsećaju na rođendane muzičara. Tu je i pola sata muzike iz Srbije i regiona, slušaćemo i priče o poznatim pesmama ali i one koje su trenutni hit. Pratimo i gužve u saobraćaju i druge aktuelnosti. 

Emisiju vodi Kruna.

Обрати пажњу!  	Обрати пажњу!

Autor:
Београд 202

Знате ли за једну од омиљених мачијих игара? То је вијање црвене тачкице ласера као да је уклети непријатељ, а мачка решена да спаси свет од зле Црвене тачке. Наши проблеми су, некада, тек толико стварни. Тачније, често се бавимо бригама из погрешног угла. Ми представљамо важне изазове и пут до њиховог разрешења – обрати пажњу! [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње