Najpoznatiji reper „završio“ na dresu Barselone
Fudbalski klub Barselona koristiće logo popularnog repera Drejka na svojim dresovima za meč protiv Real Madrida u El Klasiku.
Ova odluka donesena je u čast Drejka, kanadskog repera, tekstopisca i glumca koji je prešao 50 milijardi strimova na Spotifaju, a koji je potpisao četvorogodišnji ugovor o sponzorstvu sa Barsom u maju ove godine.
Spotifaj je najpopularnija muzička platforma na svetu i broj strimova prikazuje slušanost određenog izvođača.
Po ugovoru na dresu fudbalskog tima naći će se i imena drugih uspešnih i poznatih umetnika.
Kao deo inicijative da se prizna impresivno dostignuće Kanađanina, prvi tim Ćavija Ernandeza trebalo bi da obuče specijalno napravljenu verziju dresa tokom zagrevanja pre meča, a na kojoj se nalazi na prednjoj strani natpis „Drejk", a na leđima broj „50".
U izjavi na Barsinoj veb stranici u znak obeležavanja uspeha, potpredsednica marketinga Žuli Gui istakla je da savez Katalonaca sa Spotifajem „očekuje komercijalni odnos".
„Kao što smo više puta rekli, to je strateški odnos kroz koji nastojimo da spojimo dva sveta koja mogu da izazovu emocije, a to su muzika i fudbal. Ova inicijativa je još jedan primer želje i inovativnog duha naše saradnje. Po prvi put u našoj istoriji, ime našeg glavnog partnera na prednjoj strani dresa zamenjujemo međunarodno priznatim umetnikom Drejkom,koji je prešao 50 milijardi strimova na Spotifaju", istakla je Žuli.
Dodaje da ova inicijativa pokazuje potencijal da postanemo jedinstvena platforma za pružanje iskustava koja nam pomažu da se približimo našim obožavaocima i nove publike širom sveta.
Mark Hazan, koji je Spotifajev potpredsednik za partnerstva, objasnio je kako je platforma za striming „uvek pokazivala da želimo da ovo partnerstvo bude proslava fanova, igrača i umetnika na globalnoj sceni. Nema veće pozornice od El Klasika".
Коментари