KFC: Prste da ne poližeš!
Lanac brze hrane „Kentaki frajd čiken“ odlučio je da pauzira sa korišćenjem dugogodišnjeg slogana „prste da poližeš“ (finger lickin' good) zato što to baš i nije najbolja ideja u vremenu pandemije koronavirusa.
„Našli smo se u jedinstvenoj situaciji. Naš kultni slogan se baš i ne uklapa najbolje u trenutnu situaciju“, rekla je Ketrin Tan-Gilespi, šefica marketinga u KFC-u.
Meni se ne menja, a kompanija će vratiti slogan kada se situacija sa pandemijom popravi.
Iako bi se na prvi pogled moglo pretpostaviti da se radi o dobrim namerama, one su upakovane u omot dobrog marketinga.
KFC je povodom ovog poteza objavio reklamu u kojoj je prikazao stare bilborde, znakove i reklame sa zamagljenim sloganom "finger lickin' good" i iskoristio to za malo dobre, stare samopromocije.
„Znate ono što stalno kažemo? Ignorišite... za sada“, navodi se na kraju reklame.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 6
Пошаљи коментар