„Proširena realnost“ dostupnija zahvaljujući društvenim mrežama

Oko 40 miliona Amerikanaca će u 2017. godini najmanje jednom mesečno koristiti mogućnosti „proširene realnosti“, najviše zahvaljujući društvenim mrežama, navodi se u studiji „I-marketa“.

Korišćenje „proširene realnosti“ (AR – Augmented Reality) je učestalije zahvaljujući aplikacijama poput Lenses na mreži Snepčet, koja omogućava korisniku da dopuni sliku snimljenu pametnim telefonom.

I Fejsbuk je kreirao svoje aplikacije inspirisane Lensesom Fejsbuk storiz i Instagram storiz.

Kako se navodi u studiji, broj mesečnih korisnika aplikacija za „dopunjavanje realnosti“ do 2019. godine u SAD će iznositi 54,4 miliona.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 01. април 2025.
9° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом