„Fejsbuk“ će pratiti koje prodavnice korisnici posećuju
Društvena mreža „Fejsbuk“ na različite načine „uhodi“ svoje korisnike, a sada će pratiti i beležiti koje prodavnice posećuju.
Cilj Fejsbuka je da praćenjem poseta prodavnicama, dokažu klijentima da njihove reklame zaista podstiču korisnike da ih posećuju i kupuju proizvode.
Praćenje je neizbežno svima onima koji imaju uređaje sa uključenom opcijom praćenja lokacije, odnosno instaliranu Fejsbuk aplikaciju.
Suština je u tome da će kompanije moći da prate koliko često su ljudi izloženi aplikacijama baziranim na Fejsbuku, posećivali njihove prodavnice.
Ipak, treba napomenuti da individualno praćenje kretanja neće biti moguće.
Nova mogućnost je već testirana, a implementiraće se u narednim mesecima.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар