„Fejsbuk“ će pratiti koje prodavnice korisnici posećuju

Društvena mreža „Fejsbuk“ na različite načine „uhodi“ svoje korisnike, a sada će pratiti i beležiti koje prodavnice posećuju.

Cilj Fejsbuka je da praćenjem poseta prodavnicama, dokažu klijentima da njihove reklame zaista podstiču korisnike da ih posećuju i kupuju proizvode.

Praćenje je neizbežno svima onima koji imaju uređaje sa uključenom opcijom praćenja lokacije, odnosno instaliranu Fejsbuk aplikaciju.

Suština je u tome da će kompanije moći da prate koliko često su ljudi izloženi aplikacijama baziranim na Fejsbuku, posećivali njihove prodavnice.

Ipak, treba napomenuti da individualno praćenje kretanja neće biti moguće.

Nova mogućnost je već testirana, a implementiraće se u narednim mesecima.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 22. април 2025.
28° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом