U osmoj deceniji reklamira donji veš „Kelvina Klajna“

Sedamdesettrogodišnja manekenka i glumica Loren Haton našla se u novoj kampanji za donji veš kuće „Kelvin Klajn“ po imenu "Lost in Translation", koja uključuje manekenke uzrasta od 18, sve do 73 godine.

Za režiju je zadužena Sofija Kopola, a osim Hatonove, u novoj kampanji pojavljuju se i zvezde poput Rašide Džouns, Maje Turman Hok, Natali Lav, Laure Harijer i Kirsten Danst, koje je rediteljka lično izabrala, prenosi Rojters.

Sofija Kopola je želela da predstavi „ležerne, pametne žene sa 'normalnim' telima, sa kojima se mnoge pripadnice nežnijeg pola mogu poistovetiti“.

List Vog pohvalio je kampanju Lost in Translation (Izgubljeni u prevodu), ističući da „ne bi trebalo da postoji starosna granica u reklamama za donji veš“. 

Loren Haton, jedna od prvih tzv. supermodela, a karijeru je otpočela šezdesetih i sedamdesetih godina 20. veka. Prošle godine je učestvovala na Milanskoj nedelji mode.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 24. април 2025.
17° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом