Читај ми!

Prema objavama na društvenim mrežama, Beograd je postao nezaobilazna destinacija

Društvene mreže mogu biti korisno pomagalo u izboru zanimljive destinacije na koju ćemo otputovati. U Turističkoj organizaciji Beograda kažu da je zahvaljujući društvenim mrežama svaki turista „influenser“, jer deli svoje utiske sa putovanja, pre svega u krugu prijatelja.

Najbolje čuvana evropska tajna, bajkovit, prijateljski, impresivan, kakav grad – to su samo neki od utisaka popularnih korisnika društvenih mreža koji su nedavno posetili Beograd.

Sudeći prema objavama na Jutjubu, Instagramu, Tik toku i Fejsbuku, srpska prestonica je postala jedna od nezaobilaznih destinacija za influensere. Dolaze iz svih krajeva sveta sa željom da popiju kafu na Kosančićevom vencu, prošetaju Knez Mihailovom, obiđu Kalemegdan, uživaju u noćnom provodu...

„Travel influenseri kada dođu u neki grad, oni praktično snimaju i fotografišu sve što je njima interesantno, ali ono što je tu ključno je da oni imaju veliku publiku, da te materijale koje postavljaju na internet vidi veliki broj ljudi“, naglašava Miloš Petrović, veb dizajner i bloger.

„Recimo imam prijatelja iz Finske, travel influensera koji će krajem maja recimo posetiti Beograd i mnogima je upravo tako Beograd na mapi kada posećuju Evropu i kada prave neku vrstu balkanske ture i slično“, dodaje Petrović.

U Turističkoj organizaciji Beograda kažu da je zahvaljujući društvenim mrežama svaki turista „influenser“, jer deli svoje utiske sa putovanja pre svega u krugu prijatelja. Dodaju da već sarađuju sa onima koji imaju veliki broj pratilaca.

„Od krucijalnog je značaja prepoznati profile koji na pravi način mogu da predstave jednu destinaciju, u ovom slučaju Beograd, i određene segmente turističke ponude destinacije, kao i naravno, najvažnije, publiku koja te profile prati“, ističe Jelena Stanković iz Turističke ogranizacije Beograda.

Nedavno je u organizaciji Turističke organizacije Beograd posetio i bračni par iz Hamburga, poreklom iz Turske.

„Na taj način smo se kroz njihove profile obratili jednoj potpuno novoj ciljnoj grupi Turaka koji žive u zapadnoj Evropi. Sudeći po njihovim komentarima kao i mejlu koji su poslali nakon što je njihova poseta završena je da oni su prezadovoljni programom koji im je ovde priređen, zatim svim onim divnim lokacijama koje su imali prilike da obiđu i gostoprimstvom i energijom grada koji su obišli, budući da im je ovo bila prva poseta Beogradu“, napominje Stankovićeva.

Na sajtu „Nomad list“, koji koristi više od 65.000 ljudi širom sveta, Beograd se našao na osmom mestu, kao grad u kome takozvani „digitalni nomadi“ rado borave.

Trenutno je prijavljeno oko 2.400 stranaca koji su izabrali baš Beograd za svoju privremenu kancelariju, dok rade onlajn, odnosno poslove na daljinu. Tome svakako doprinose i pozitivni utisci o našoj prestonici koje strani influenseri ostavljaju na društvenim mrežama.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 22. април 2025.
16° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом