Izabran stalni evrovizijski slogan – Ujedinjeni muzikom
Evropska radiodifuzna unija i švedski javni emiter SVT objavili su da je "United By Music", to jest „Ujedinjeni muzikom“, slogan koji je izabran za „Pesmu Evrovizije“ 2024. godine, ali i za sva buduća takmičenja.
Dobre vibracije koje su proletos prostrujale Liverpulom nastavile su dalje, ka severu Evrope i sa sloganom United By Music, to jest Ujedinjeni muzikom, spremaju se da stignu u Malme.
Slogan je kreirao Bi-Bi-Si kako bi demonstrirao jedinstveno partnerstvo između Ujedinjenog Kraljevstva, Ukrajine i Liverpula, domaćina „Pesme Evrovizije“ 2023. godine i odražava moć muzike koja okuplja ljude širom sveta.
Nakon izuzetno uspešne prošlogodišnje upotrebe od strane Bi-Bi-Sija, švedski javni servis SVT i Referentna grupa za „Pesmu Evrovizije“ (Upravni odbor takmičenja) dogovorili su se da se Ujedinjeni muzikom koristi i za izdanje „Pesme Evrovizije“ koje će se održati na proleće u Malmeu, u Švedskoj.
Štaviše, odlučeno je da se slogan zadrži za sve naredne događaje kao deo globalne strategije brenda takmičenja.
Ova odluka stvara kontinuitet i doslednost za buduća izdanja takmičenja za najbolju pesmu Evrope kroz korišćenje istog moćnog slogana i 2024. godine i na svakom narednom događaju. Od 2002. godine svake godine se na događaju koristio drugačiji slogan, osim 2009. godine kada nije bilo slogana.
Martin Osterdal, izvršni supervizor takmičenja, rekao je da je „Pesma Evrovizije“ mnogo više od samog izbora najbolje pesme: „To je proslava moći muzike koja okuplja ljude“.
Posle više od 20 godina korišćenja različitih slogana, kako Osterdal kaže, pronađen je jedan koji zaista verno oslikava brend „Pesme Evrovizije“.
„Uvođenjem trajnog slogana, imaćemo doslednost u našoj poruci da nas muzika sve ujedinjuje. To je savršen slogan koji naglašava naše vrednosti inkluzivnosti, jednakosti, univerzalnosti i različitosti kroz muziku. Kako popularnost takmičenja za Pesmu Evrovizije nastavlja da raste širom sveta, verujemo da će korišćenje istog slogana, s godinama, pomoći našem brendu da postane još jači“, poručio je Osterdal.
Коментари