„Mekdonalds“ povukao reklamu o mrtvom ocu uz izvinjenje mušterijama
Jedan od najvećih lanaca brze hrane „Mekdonalds“ odlučio je da povuče televizijsku reklamu u kojoj dečak pokušava da pronađe nešto zajedničko sa preminulim ocem i uspeva u tome tek kada uđe u restoran „Mekdonaldsa“.
Zbog brojnih kritika da iskorišćava emocije dece u osetljivim situacijama gubitka roditelja, svetski gigant brze hrane izvinio se svima kojima je reklama povredila osećanja.
Portparol „Mekdonaldsa“ rekao je da će reklama do kraja nedelje biti povučena iz svih medija i zemalja u kojima je emitovana.
Takođe je saopšteno da će kompanija sprovesti reviziju kreativnog procesa koji stoji iza nastanka reklame kako se slične situacije ne bi dešavale u budućnosti.
„Nikada nam nije bila namera da bilo koga uznemirimo. Posebno nam je žao što je reklama uvredila one koji su nam najvažniji - naše mušterije“, poručili su iz „Mekdonaldsa“.
U reklami, dečak pita majku o svom preminulom ocu. Ne uspevajući da pronađe ništa zajedničko sa ocem, neraspoloženo ulazi u restoran „Mekdonaldsa“.
Ipak, kada za sto sedne sa jelom „filet o fiš" u poslužavniku, majka mu kaže: „To je i tvom ocu bilo omiljeno“.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 4
Пошаљи коментар