Грађани оцењују квалитет комуналних услуга
Уколико одборници Скупштине града усвоје измене и допуне одлука о снабдевању водом за пиће, пречишћавању и одвођењу атмосферских и отпадних вода, дистрибуцији и снабдевању топлотном енергијом - грађанима Крагујевца ће бити омогућено да учествују у контроли квалитета услуга које пружају ЈКП "Водовод и канализација" и „Енергетика".
На тај начин ће добити прилику да се изјашњавају о пруженим услугама.
Предлог те одлуке утврдило је Градско веће Крагујевца и упутило одборницима Скупштине града на разматрање и одлучивање.
То значи да ће комунална предузећа, једном годишње, бити дужна да спроведу поступак изјашњавања корисника о квалитету пружених услуга.
Јавни позив биће објављен у средствима јавног информисања, на званичној интерент страници града Крагујевца и предузећа.
ЈКП "Водовод и канализација" и „Енергетика" се обавезују да извештај о резултатима изјашњавања, надлежној Градској управи, доставе у року од 15 дана.
Уколико резултати изјашњавања покажу да нису задовољни, град Крагујевац има обавезу да преиспита рад комуналних предузећа, сачини предлог мера и наложи да недостатке отклоне у року од три месеца.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар