Предизборна кампања 25. маја

У предизборном програму емитованом на 11 водећих медијских станица у Србији од 11. до 15. маја, највећу пажњу добили су аналитичари – више од трећине времена, наводи се у извештају РЕМ-а. Од политичких странака и коалиција које излазе на изборе или се залажу за бојкот, најзаступљенији је био Сaвез за Србију са 14,91 одсто времена. На другом месту нашла се изборна листа "Александар Вучић – За нашу децу" са 9,33 одсто простора на телевизијама у истом периоду. Предизборним темама убедљиво највише пажње посветила је телевизија Н1.

среда, 23. април 2025.
15° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом