Полемика Радуловића и Шапића
Председник Покрета "Доста је било" Саша Радуловић и кандидат за градоначелника Београда Александар Шапић на Твитеру су "отворили" расправу око њихове могуће телевизијске дебате пре београдских избора.
Расправа је почела тако што је Шапић, "окачио" на свом Твитер налогу, његов дуел у базену против хрватског ватерполисте Игора Хинића уз шаљив коментар да је то његов "скромни допринос ширењу добрих међукомшијских односа", на шта је један твитераш прокоментарисао да би од финала Светског првенства против Мађарске радије гледао Шапићев телевизијски дуел против Бранке Стаменковић из ДЈБ.
Уследио је Шапићев одговор да са њом не сме, јер је "опасна и препаметна", те да сме само са Радуловићем. Навео је и да се, када је он позвао Синишу Малог на дуел, Радуловић сам јавио и прозвао га да са њим не смем.
"Ја сам рекао да ћу доћи у његову ДЈБ телевизију што емитују на нету само да јаве кад. Нису навели", одговорио је Шапић на свом налогу.
Радуловић је то прокометнарисао речима: "Овако то ради неко ко хоће да избегне дуел. Пронашли смо два неутрална студија са неутралним новинарима (да не може да се пренемаже) у којима би се одржао ТВ дуел: Зумирање и Балкан инфо. Оба је одбио. А рекао је било где и било када. Сећате се? А онда ова порука".
Такође, уз то је Радуловић прокоментарисао како је Шапић општину Нови Београд претворио у "храм са својим сликама", као и да "извлачи новац из буџета", а да је базен 11. април "дао на коришћење својим клубовима".
Симовић: Решити саобраћајне проблеме у граду
Кандидат за градског одборника на листи Доста је било и Двери Милош Симовић изјавио је да се у граду морају решити саобраћајни проблеми и да ће одборници те листе у најкраћем року израдити целовити план саобраћајног система у граду и околини.
Међу корацима које ће предузети одборници те листе, уколико буду на власти су, како се додаје, развијање и модернизовање свих видова саобраћаја – мрежа путева и улица, систем јавног шинског транспорта, мрежа аутобуских линија, пешачка и бициклистичка инфраструктура.
Како се наводи у саопштењу, Симовић је рекао да ће предложити и низ пројеката у вези са побољшањем саобраћајне инфраструктуре у граду, попут моста преко Аде у наставку Немањине улице и спољне магистралне тангенте која би спајала Мост на Ади и Панчевачки мост.
"Унпаредићемо рад ГСП-а и повећати број линија ка периферији града и тиме смањити време чекања путника. Укинућемо систем наплате карата 'Бус плус', и пребацити тај процес у надлежност Секретаријата за саобраћај и 'ГСП Београд'", рекао је Симовић.
Двери за опстанак и развој Хиподрома
Српски покрет Двери подржао је акцију Удружења грађана "Хиподром у (Бео)граду", који су недавно упутили "Отворено писмо политичким партијама и носиоцима листа на градским изборима у Београду" у коме су тражили одговоре на питања кључна за опстанак београдског хиподрома.
Они су у Отвореном писму упитали да ли ће Хиподром остати на месту на коме се налази и вршити функцију за коју је намењен, да ли ће будућа градска власт учинити све што је потребно за његово неометано функционисање, као и у ком временском року се планира ревитализација и реконструкција тог најстаријег спортског објекта у престоници.
На то писмо одговорио је покрет Двери, који је у саопштењу навео да је забринут "због могућности да Хиподром нестане зарад богаћења домаћих и/или иностраних тајкуна".
Двери су се, такође, обавезале да ће, ако буду део градске власти, Хиподром остати на месту на коме се налази и вршити функцију за коју је намењен, као и да ће у року од шест месеци испланирати његову ревитализацију и реконструкцију.
Хиподром Београд старији је од Вимблдона чак осам година и један је од 10 најстаријих активних спортских објеката у свету, наводи се у саопштењу.
Коментари