четвртак, 25.09.2025, 06:00 -> 06:11
Извор: ПРОМО
Штеди новац и време – решење Рајфајзен банке за свакодневно пословање
Мали предузетници у Србији често се сусрећу са сложеном администрацијом, дугим чекањима у редовима и компликованим процедурама које троше и време и енергију. Отварање пословног рачуна некада подразумева више одлазака на шалтер, обимну папирологију и техничке баријере које посебно погађају оне који су тек основали фирму. У времену када је дигитализација постала стандард, управо таква искуства делују као корак уназад.
Рајфајзен банка је развила решење које у великој мери поједностављује овај процес и штеди драгоцено време – дигитални Бизнис иРачун за предузетнике. Реч је о услузи која омогућава комплетно отварање пословног рачуна путем интернета уз само један документ - личну карту или пасош, без потребе да корисник уопште уђе у филијалу. Процедура траје краће од 30 минута, а након успешног завршетка процеса, рачун је активан и спреман за коришћење.
Бизнис иРачун доступан је предузетницима и друштвима са ограниченом одговорношћу са једним власником регистрованим у Агенцији за привредне регистре који немају динарски текући рачун у Раиффеисен банци. Могу да аплицирају физичка лица држављани Републике Србије која су регистрована и као власници и као заступници у једном правном лицу.
За оне који су тек ушли у свет пословања, то значи да први кључни корак – отварање свих пословних рачуна – могу да заврше брзо, једноставно и без стреса. Поред тога, платне картице стижу на изабрану адресу, а рачун долази уз сет погодности које омогућавају лакше управљање свакодневним финансијама, од приступа бесплатним дигиталним апликацијама до погодности у вођењу трансакција и увида у токове новца.
Посебно је значајно то што се за Бизнис иРачун не плаћа накнада за одржавање у првих 12 месеци, што представља конкретну финансијску олакшицу за сваког ко тек гради пословање. У тренутку када су почетни трошкови често ограничавајући фактор, таква погодност може направити разлику између успешног старта и одлагања пословне активности.
Корисници ове услуге могу да рачунају на стабилан и једноставан приступ свим стандардним банкарским функцијама, али и на подршку кроз мобилну апликацију и електронско банкарство које је доступно 24 сата дневно. Интеграција са Системом електронских фактура (СЕФ) и пореском администрацијом додатно олакшава рад, посебно за оне који послују самостално и без књиговође.
У окружењу које се све више ослања на дигитална решења, Бизнис иРачун Рајфајзен банке је алат који не само да прати корак са временом, већ потпуно олакшава пословање предузетника. Уместо да троше сате на шалтерима, власници фирми сада могу да се фокусирају на оно што је заиста важно – развој посла и односа са клијентима.
Коментари