Читај ми!

Револуционарно унапређење за правна лица: Нова верзија Моја мБанка БИЗНИС са интеграцијом СЕФ-а

Рајфајзен Банка Србија поносно представља нову верзију мобилне апликације Моја мБанка БИЗНИС, која доноси функционалност - интеграцију са Системом електронских фактура (СЕФ). Том иновацијом Рајфајзен је постала прва банка на домаћем тржишту која својим клијентима нуди такву напредну услугу.

СЕФ је решење које је развило Министарство финансија Републике Србије, а које омогућава слање, пријем, евидентирање и чување е-Фактура.

Према Закону о електронском фактурисању, употреба електронских фактура је обавезна за сва правна лица у систему ПДВ-а, што укључује и коришћење СЕФ-а, како за купце, тако и за добављаче. СЕФ је намењен свима из јавног и приватног сектора, као и добровољним корисницима.

Шта то значи за клијенте? Интеграција СЕФ-а унутар апликације Моја мБанка БИЗНИС доноси низ предности које ће значајно олакшати пословање и управљање финансијама.

1. Убрзање процеса плаћања
Једна од највећих предности нове функционалности је убрзање процеса плаћања фактура. Сада је могуће плаћати одобрене улазне фактуре без потребе за мануелним попуњавањем елемената платних налога. Тај аутоматизовани процес не само да штеди време, већ и смањује могућност грешака које се могу десити приликом ручног уноса података.

2. Преглед тренутног статуса фактура
Интеграција са СЕФ-ом омогућава корисницима да у сваком тренутку прегледају статус фактура. Без потребе да се логују на посебан портал, сви су у могућности да лако прате које су фактуре послате, а које су примљене, као и њихов тренутни статус. Ова транспарентност омогућава боље планирање и ефикасније управљање финансијским токовима.

3. Једноставно управљање документацијом
Преузимање фактура и пратеће документације никада није било једноставније. Све потребне информације су доступне надохват руке, директно из апликације Моја мБанка БИЗНИС. Ова функционалност елиминише потребу за претрагом по различитим системима и омогућава да се корисник фокусира на друге, битније, аспекте пословања.

4. Ажурирање статуса фактура
Унутар апликације, могуће је лако мењати статусе фактура, а све промене се аутоматски прослеђују СЕФ-у. Ова функционалност омогућава да у реалном времену сви могу да пратите и управљају својим обавезама, без потребе за додатним корацима или логовањем на неку другу платформу.

5. Смањење административног оптерећења
Коришћење интегрисаног система значи мање административног оптерећења за интерни тим. Све што је потребно налази се на једном месту, чиме се смањује потреба за додатним ресурсима и омогућава да се ефикасније користе време и енергија.

6. Повећана ефикасност и тачност

Аутоматски процеси који су део нове функционалности смањују могућност људских грешака и повећавају тачност података. Ово је посебно важно за предузетнике и правна лица која се ослањају на тачне и поуздане информације.

Нова верзија Моја мБанка БИЗНИС са интеграцијом СЕФ-а представља корак напред у дигитализацији пословања и пружа алате који су потребни да неко буде конкурентан на тржишту. Рајфајзен Банка Србија је константно посвећена пружању иновативних решења која одговарају потребама клијената и унапређују њихово пословање.

Мала и средња предузећа, клијенти Рајфајзен банке, имају прилику да искористе предности те нове функционалности и унапреде своје пословање са Моја мБанка БИЗНИС апликацијом. Ваша банка је ту да вам олакша сваки корак на путу ка успеху.

понедељак, 25. новембар 2024.
6° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње