Промоција Ер Монтенегра
Ер Монтенегро се Београду представио као авио-компанија са великим бројем нових дестинација и додатних летова током туристичке сезоне.
У просторијама београдског хотела „Метропол палас” одржана је 3. октобра конференција за медије и инфлуенсере на којој је промовисана авио-компанија Ер Монтенегро. Догађају је присуствовао велики број инфлуенсера и представника српских медија. Презентацији је претходио водећи туристички догађај у региону TU Ski&Spa Workshop, на коме је четрдесет пет дестинација представило нову зимску сезону, компанијама и туристичким агенцијама.
Присутне медије, инфлуенсере, учеснике Workshop-а, као и друге госте је у име компаније Ер Монтенегро поздравила Мина Муковић Радоњић, директорка маркетинга, и нагласила да је Ер Монтенегро једна од најмлађих националних авио-компанија у Европи и додала да Црна Гора као земља природне лепоте и богатог културног наслеђа никога не оставља равнодушним.
„Са својим специфичним положајем, дивљом лепотом планина и очаравајућим плаветнилом Јадрана, она представља јединствену светску дестинацију. Свако годишње доба у Црној Гори прича јединствену причу.
Увођењем нових дестинација и повећањем броја летова током туристичке сезоне, Ер Монтенегро показује посвећеност јачању веза са најважнијим тржиштима и унапређењу позиције Црне Горе као значајне туристичке дестинације. Као млада и тржишно оријентисана компанија, Ер Монтенегро прати савремене потребе својих путника, као и трендове у новим технологијама и дигиталном маркетингу.
Највећи приоритет компаније је пружање високог нивоа услуге сваком путнику, развијање односа са новим клијентима, те одржавање и унапређење односа са постојећим. Сигурност и безбедност путника су апсолутни приоритет компаније, која послује у складу са светским стандардима. Ер Монтенегро тежи да се позиционира као лидер не само на локалном већ и на регионалном и европском тржишту”, изјавила је Мина Муковић Радоњић.
Такође је навела да су градови као Београд, Цирих, Франкфурт, Истанбул, Љубљана и Рим само неке од тренутних рута на којима авио-компанија саобраћа.
Презентација је завршена наградном игром за присутне, под називом „Лет из снова”.
Коментари