Јапанском компанијом "Јуникло" ускоро ће доминирати странци

Јапанска компанија "Јуникло", бивши спонзор нашег прослављеног тенисера Новака Ђоковића, у блиској будућности ће постати фирма у којој су чак 80 посто менаџера странци, јављају медији у Земљи излазећег сунца.

Јапанска корпорација "Фаст ритејлинг", која у свом саставу има компанију "Јуникло", планира да убрза запошљавање страних кадрова и до фискалне 2030. године створи ситуацију у којој ће 80 посто радника са звањем менаџера и 40 процената функционера на директорским позицијама бити странци.

То је део шире стратегије за брзо ширење пословања у иностранству и културолошко прилагођавање земљама домаћинима.

"Јуникло" је предузеће које је рад започело као локални ланац продавница изузетно јефтине одеће за најшире друштвене слојеве у Јапану и, временом, захваљујући великим улагањима у рекламу и дизајн, израсло у светски познати бренд који има сопствене оригиналне производе, мноштво бутика у иностранству и предводи Јапан и Азију у када је у питању урбана мода за младе.

Тај процес интернационализације и брендирања својим именом и ликом помогао је и српски тенисер Новак Ђоковић у периоду од 2012. до 2017, када је носио линију спортске одеће коју је дизајнирао "Јуникло".

"Јуникло" је прошле године по први пут остварио веће приходе у иностранству него код куће, па група "Фаст ритејлинг" сада намерава да интензивира интернационализацију, нарочито кроз јачање присуства "Јуникла" у земљама с великим тржиштем, као што су Кина, Индија и Вијетнам. 

среда, 27. новембар 2024.
9° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње