Јапанском компанијом "Јуникло" ускоро ће доминирати странци

Јапанска компанија "Јуникло", бивши спонзор нашег прослављеног тенисера Новака Ђоковића, у блиској будућности ће постати фирма у којој су чак 80 посто менаџера странци, јављају медији у Земљи излазећег сунца.

Јапанска корпорација "Фаст ритејлинг", која у свом саставу има компанију "Јуникло", планира да убрза запошљавање страних кадрова и до фискалне 2030. године створи ситуацију у којој ће 80 посто радника са звањем менаџера и 40 процената функционера на директорским позицијама бити странци.

То је део шире стратегије за брзо ширење пословања у иностранству и културолошко прилагођавање земљама домаћинима.

"Јуникло" је предузеће које је рад започело као локални ланац продавница изузетно јефтине одеће за најшире друштвене слојеве у Јапану и, временом, захваљујући великим улагањима у рекламу и дизајн, израсло у светски познати бренд који има сопствене оригиналне производе, мноштво бутика у иностранству и предводи Јапан и Азију у када је у питању урбана мода за младе.

Тај процес интернационализације и брендирања својим именом и ликом помогао је и српски тенисер Новак Ђоковић у периоду од 2012. до 2017, када је носио линију спортске одеће коју је дизајнирао "Јуникло".

"Јуникло" је прошле године по први пут остварио веће приходе у иностранству него код куће, па група "Фаст ритејлинг" сада намерава да интензивира интернационализацију, нарочито кроз јачање присуства "Јуникла" у земљама с великим тржиштем, као што су Кина, Индија и Вијетнам. 

уторак, 22. април 2025.
17° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом