уторак, 30.04.2024, 13:31 -> 13:37
Извор: РТС
Аутор: Иља Мусулин, дописник РТС-а из Источне Азије
štampajЈапанском компанијом "Јуникло" ускоро ће доминирати странци
Јапанска компанија "Јуникло", бивши спонзор нашег прослављеног тенисера Новака Ђоковића, у блиској будућности ће постати фирма у којој су чак 80 посто менаџера странци, јављају медији у Земљи излазећег сунца.
Јапанска корпорација "Фаст ритејлинг", која у свом саставу има компанију "Јуникло", планира да убрза запошљавање страних кадрова и до фискалне 2030. године створи ситуацију у којој ће 80 посто радника са звањем менаџера и 40 процената функционера на директорским позицијама бити странци.
То је део шире стратегије за брзо ширење пословања у иностранству и културолошко прилагођавање земљама домаћинима.
"Јуникло" је предузеће које је рад започело као локални ланац продавница изузетно јефтине одеће за најшире друштвене слојеве у Јапану и, временом, захваљујући великим улагањима у рекламу и дизајн, израсло у светски познати бренд који има сопствене оригиналне производе, мноштво бутика у иностранству и предводи Јапан и Азију у када је у питању урбана мода за младе.
Тај процес интернационализације и брендирања својим именом и ликом помогао је и српски тенисер Новак Ђоковић у периоду од 2012. до 2017, када је носио линију спортске одеће коју је дизајнирао "Јуникло".
"Јуникло" је прошле године по први пут остварио веће приходе у иностранству него код куће, па група "Фаст ритејлинг" сада намерава да интензивира интернационализацију, нарочито кроз јачање присуства "Јуникла" у земљама с великим тржиштем, као што су Кина, Индија и Вијетнам.
Коментари