Рајфајзенова понуда младима – зарадите 3.000 динара
Када вам банка понуди новац да бисте отворили рачун, прво се запитате „шта пише ситним словима“. У овом случају „трик“ је на сасвим другом месту.
Имаш више од 18, мање од 26 година, отвориш текући рачун до краја 2022. године и банка те „части" са три хиљаде динара, и то пред Нову годину када су ти паре најпотребније! Па, где то има? У Рајфајзен банци.
Понуда звучи примамљиво, готово невероватно, до мере да се питаш, океј, у чему је штос?
Стићи ћемо и до тога, али најпре да видимо шта је то „невероватно” у понуди.
Нови корисник рачуна добија дебитне картице, виза и дина, са којима може да плаћа бесконтактно. Не мора ни њих да носи, јер уз рачун иде мобилна апликација којом корисник контролише средства на рачуну и комуницира са банком, а има и апликацију за бесконтактно плаћање. Дакле, ако му је телефон при руци увек има новчаник.
Ако, ипак, радије користи кеш, кориснику је на располагању мрежа банкомата Рајфајзен банке за подизање готовине, динара и евра, без провизије, који служе и као мењачница и као шалтер за плаћање рачуна.
Ту је и Реа, Рајфајзенова електронска асистенткиња, која разјашњава сваку нејасноћу и решава сва питања у пословању и комуникацији са банком.
Океј, све је то супер, дају ти паре да те привуку, а онда ти то наплате, „с каматом” кроз одржавање рачуна, провизије и сличне накнаде, је л’ да? Па, није тако.
За овај тип рачуна нема никакве накнаде, трошкова одржавања и провизија, не само током првих неколико месеци, већ нема уопште. Нема скривених трошкова, нема ситних слова. Није проблем ни ако неко већ има рачун у другој банци, може да отвори и овај. Нема ни обавезе да мора да користи рачун годину или две, може да га угаси чим пожели. Мада је питање зашто би неко гасио рачун који му не прави никакве трошкове, а може добро да послужи.
И сада долазимо да најбољег дела који разјашњава све.
Осим што нови корисник треба да је пунолетан, а млађи од 26 година, рачун може да отвори сам, користећи једноставну апликацију и читав процес траје највише 15 минута.
Све што му је потребно јесте важећа лична карта или пасош, компјутер или телефон са видео-камером и добра интернет веза. Апликација корисника спроводи кроз једноставан поступак активације рачуна и видео-идентификацију. Све се потписује електронски, нема потребе да се иде у банку. И то је суштина.
Овом понудом банка настоји да привуче младе, дигитално писмене кориснике, који лако препознају предност нових банкарских услуга када им се нуде електронски, преко апликације. „Банка” им је у телефону или компјутеру и радо комуницирају са чет-ботом.
Они су дигиталци којима је небитно где је, физички, најближа пословница и које јој је радно време јер за њих банка ради 24 сата сваког дана у години. Омогућиће банци да оптимизује своје трошкове, смањи оне у реалном свету, а усмери се на услуге.
Када се ствари тако сагледају јасно је да заиста нема бесплатног ручка, ни трикова, али има улагања у будућност. Отварањем е-Рачуна млади дигиталац ће практично „зарадити" свој први хонорар или направити прву добру пословну одлуку у свету финансија, а банка верује да је стекла правог партнера с којим ће дуго сарађивати.
Ситна слова припадају аналогним временима.
Коментари