Читај ми!

"Књаз Милош" и "Пепси" од сада заједно на тржишту

Компанија "Књаз Милош" постала је званични произвођач и дистрибутер "Пепси" брендова безалкохолних газираних напитака за тржишта Србије и Црне Горе. Глобалне брендове "Пепси", "Пепси макс", "7Up", "Миринда", "Евервес" и "Иви" од сада на полице трговина и пред потрошаче доноси тим "Књаз Милоша", заједно са већ добро познатим водећим регионалним брендовима компаније: "Књаз Милош", "Аква вива", "Гуарана", "Ремикс Књаз", "Тјуб", "Голф" и "Густо".

Нови пословни потез омогући ће додатни раст компаније, која у протеклих неколико година бележи континуиран прогрес и иновативним пословањем развија регионално тржиште безалкохолних напитака.

"Ово је велика прекретница за компанију 'Књаз Милош', јер наш портфолио постаје свеобухватан и снажан спој водећих регионалних и светски познатих напитака. Наша мисија је да наставимо да пишемо богату историју 'Књаз Милоша', а овај стратешки искорак управо нам то омогућује, да на темељима традиције градимо компанију за будућност – подстицајно место за рад, где тим стално расте и напредује, радећи са култним производима и остављајући печат на тржишту", рекао је Милош Стојисављевић, генерални директор компаније "Књаз Милош".

"'Матони 1873', као највећи произвођач и дистрибутер безалкохолних напитака у Централној Европи, наставља своје инвестиције у Србији. Срећан што је 'Књаз Милош' део наше велике породице и сигуран сам да ће локални тим, на тржиштима где има доказану експертизу, 'Пепси' брендове потрошачима и партнерима представити на нов и импресиван начин, чинећи да обим нашег пословања у овом делу Европе континуирано расте", рекао је Алесандро Пасквале, генерални директор "Матони 1873. групе".

"Изградња јаких односа са потрошачима, сарадницима и целокупном заједницом у којој послујемо је кључ одрживог успеха на тржишту. Ово партнерство ће нам помоћи да постигнемо управо то – да наставимо да инспиришемо кроз наше брендове и нудимо производе најбољег квалитета потрошачима. Задовољство нам је што имамо прилику да растемо заједно", рекао је Кристоф Гије, CEO франшизног пословања за тржиште Европе у компанији "PepsiCo".

Уз најновији додатак портфолију, очекује се да ће "Књаз Милош", са више од 1.000 запослених, продавати близу пола милијарде јединица пића, са прометом већим од 150 милиона евра годишње.

среда, 18. септембар 2024.
18° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи