Читај ми!

Моби банка, 670 хиљада корисника остварило више од 100 милиона трансакција

Након издавања више од 100 хиљада потпуно онлајн кредита, Моби банка је достигла и прекретницу од 100 милиона остварених трансакција и више од 670 хиљада корисника, рекао је Павел Мацо, председник Извршног одбора Моби банке у интервјуу за Свет банкарства.

Као пионир у области дигиталног банкарства, Моби банка је грађанима Србије први пут понудила потпуно дигиталне банкарске услуге. Данас чак 670.000 корисника обавља своје трансакције путем Моби апликације, а процењује се да ће до краја године тај број порасти на чак 750 хиљада.

Председник Извршног одбора Моби банке осврнуо се и на тренд микрокредитирања за који истиче да постоји одлична основа за даље развијање ове услуге.

"Просечна бруто плата у Србији износи готово 98 хиљада динара и у константном је порасту. Истовремено, кредити за опште технолошке уређаје у највећем броју случајева не прелазе 200 хиљада динара. Сходно томе, износ две просечне бруто плате представља довољан износ који би поспешио микрокредитирање уређаја за грађане Србије", рекао је Мацо.

Тренутно, микро кредити се у Моби банци издају за куповину дигиталних уређаја, те је банка заједно са компанијом Yetell до сада одобрила чак 460.000 кредитних партија.

Када је реч о трендовима на пољу штедње, Мацо истиче да је данас готово десет пута више орочене штедње у односу на период од пре 5 година.

"Наша штедња у динарима премашивала је и 90 одсто у претходним годинама, а тренутно наши клијенти држе 70 одсто својих штедних улога у домаћој валути. Свакако је стабилност курса била главни мотиватор за овакве трендове када је динаризација у питању. Не знам који податак може боље да одрази снагу динара, али и вештину и исправност политике Народне банке Србије и нашег гувернера Јоргованке Табаковић", нагласио је Мацо.

Моби банка прати тренд јачања динаризације у Србији јер су сви кредитни производи искључиво динарски, упркос томе што Моби мењачница нуди један од најповољнијих курсева на тржишту.

Говорећи о импликацијама украјинске кризе, као најактуелније теме у овом тренутку, истиче да Моби банка редовно имплементира ажуриране листе ЕУ, УН, Канцеларије за контролу стране имовине Министарства финансија САД, чиме је обезбеђено да систем аутоматски стопира покушај отварања рачуна или трансакције за било које лице са ових листа.

Моби банка је једна од првих банака на тржишту која је подржала пројекат Моји подаци за банку Народне банке, Владе и Удружења банака Србије и на тај начин својим клијентима омогућила дигитално подношење неопходне документације за кредитне производе.

"Драго ми је да смо партнери у промовисању услуга еУправе генерално. За веома кратак период, готово 3.000 људи нам је дигитално послало своје податке за кредите и издали смо скоро 4.000 креденцијала за регистровање на еУправу", рекао је Мацо.

Кориснички сервис Моби банке годишње одговори на више од 400 хиљада позива, од чега чак 73,85 одсто корисника одговор добије у року од 20 секунди, а да би период транзиције ка дигиталном био успешан, успостављена је и мрежа од 40 банкарских саветника у 28 градова који су на располагању за сва питања клијената у вези са понудом.

понедељак, 30. септембар 2024.
8° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи