понедељак, 27.12.2021, 05:45 -> 10:12
Извор: РТС
Аутор: Промо
Директор Делеза Србија: Квалитет контролисан од фарме до трпезе
Квалитетно свеже месо домаћег порекла које је прошло све потребне контроле је нешто на шта наши потрошачи могу да рачунају. Желимо да им пружимо јасан преглед контроле од фарме до трпезе, а савршено квалитетно и свеже воће и поврће које долази из целе Србије остаје наша опредељеност и у годинама које долазе, каже Јан- Вилем Докхејр, генерални директор компаније Делез Србија.
Потврда квалитета производа у комплетном ланцу набавке све је важнија модерном купцу. На који начин ви излазите у сусрет овим потребама својих потрошача?
Поверење купаца је наш императив. Поносни смо и на то што нашим потрошачима можемо да потврдимо квалитет производа у комплетном ланцу набавке.
Наша чврста стратешка опредељеност је да поред одржавања високог нивоа квалитета, у континуитету радимо на унапређењу процеса како бисмо купцима у сваком тренутку омогућили широк асортиман одличних артикала.
Ниво наших услуга и способност предвиђања потреба потрошача ће у наредним годинама доживети до сада незапамћену експанзију.
Осим позиције водећег трговца на мало, ми постајемо технолошка компанија која пружа подршку пословним процесима дуж целог ланца вредности, најбоља у сектору електронске трговине и нудимо персонализовану услугу потрошачима.
Као лидер у посвећености квалитету и безбедности производа на домаћем тржишту, направили смо још један корак у правцу Глобалне иницијативе за безбедност хране, као општег правца пословања на интернационалном нивоу.
Стандард је потврда да у нашој компанији постоји највиши степен поштовања свих захтева, интерног и екстерног поверења и транспарентности у функционисању логистике и дистрибутивних канала у систему малопродаје.
Трудићемо се да задржимо позицију „Краља свежих намирница". МАXИ пекара ће бити препознатљива по најбољем хлебу и пециву који се припремају у нашим продавницама.
Квалитетно свеже месо домаћег порекла које је прошло све потребне контроле је такође нешто на шта наши потрошачи могу да рачунају. Желимо да им пружимо јасан преглед контроле од фарме до трпезе, а савршено квалитетно и свеже воће и поврће које долази из целе Србије остаје наша опредељеност и у годинама које долазе.
Наши добављачи у Србији испуњаваће најстроже захтеве када је у питању строго контролисана употреба антибиотика током узгоја, и других стандарда безбедности.
Исто као за воће и поврће, наш фокус остаје на изградњи и проширењу стратешких партнерстава са локалним фармерима.
Шта су биле окоснице ваше стратегије ове године и шта одтога преносите у наредну годину?
Улагање у ширење наше малопродајне мреже, отварање нових продавница, али и реновирање постојећих уз посебан фокус на одрживи модел пословања база је којој смо тежили у 2021. години.
На тај начин Макси супермаркети постали су омиљени комшијски избор грађанима из целе земље, а наш план је да наредне године имамо више од 500 продавница.
На основу искуства, знамо где нам је потребна експанзија, наши тимови су стално на терену, чак и лично приликом посета градовима и састанака које имам са градоначелницима разговарам са њима о потребама локалних заједница и правцу развоја градова.
Континуирано улагање у проширење малопродајне мреже, континуирани развој понуде и услуга врхунског квалитета, уз omnichannel приступ пословању, наш је стратешки модел коме остајемо доследни јер смо веома задовољни постигнутим резултатима у години коју испраћамо.
Само у 2021. години отворено је и реновирано више од 45 продавница, што подразумева свакодневно унапређење услова куповине модерног купца.
То ће бити траг који ћемо пратити и наредне године уз планирано национално лансирање наше апликације лојалности „Мој МАXИ" и отварање модерног магацина за е-трговину који ће бити одлична потпора додатном развоју МАXИ онлине продавнице.
Планирамо да увећамо наша улагања у продавнице, људе и услуге зато што верујемо у потенцијал Србије и дугорочни развој наше компаније.
Наши планови укључују ширење и осетиће се и у домаћој привреди, пружићемо подршку локалним фармерима и локалним произвођачима зато што желимо да сведемо увоз хране на минимум и оснажимо дигитални капацитет наше компаније уз значајан раст када је у питању број продавница и запослених.
Поред одговорног односа према вишковима хране, водимо рачуна и о здравијим изборима у исхрани потрошача.
Због тога смо наставили са имплементацијом додатног нутритивног обележавања производа приватне робне марке системом семафора - Нутри Скор.
Промовисање здравијих животних стилова и навика у исхрани који ће довести до квалитетнијег одрастања наше деце су веома важни за нас.
Коментари