Како је "Металац" направио пробој на друштвеним мрежама
Горњомилановачки "Металац" добитник је признања ТОП 50 за најбољег у категорији електронске рекламе. За кратко време та компанија је направила преокрет на друштвеним мрежама и занимљивим и духовитим објавама привукла велики број пратилаца и коментара.
"Кад ставимо нешто у рерну никад не упалимо доњи грејач јер смо из Горњег Милановца", овај и твитови о духовитим и дружељубивим шерпама и страва тавама направили су прави бум на друштвеним мрежама.
"Ту морате да будете и забавни донекле и провокативни и то је неки ризик који бренд преузема. Сад, нама се овде показало на овом примеру можда за разлику од других домаћих брендова да смо донекле у томе успели, али сад иде онај тежи део како одржати ту комуникацију за неки будући период", наводи Јелена Мијатовић, директора Дигитала у "Металцу".
Иако су традиционални произвођачи, који изазивају носталгију прате савремене токове, па друштвеним мрежама имају 400.000 пратилаца.
"Преокрет је био са овим новим чеповима које очекујемо да изађу из производње у марту ове године, где смо изазвали велику пажњу јавности, јер је то нешто што до сада није виђено на нашем тржишту", указује Марија Мићовић, дигитал маркетинг менаџер.
Када је у Горњем Милановцу почела производња посуђа, пре 60 година шерпе су препоручивали и продавали трговачки путници, а протеклу деценију посветили су и онлајн продаји.
"Имамо и проданице које они могу да посете, а са друге стане за оне који желе да купују на други начин, ту смо доступни преко веба", истиче Дамир Пехрат, директор малопродајног ланца "Металац маркет".
Да је "Твитер" полудео, а "Металац" остао озбиљан, кажу, резултат је дугогодишњег улагања у нове платформе и нове маркетиншке приступе.
"Најлепша ствар која се догодила заправо је негде кренула након кључног твита ‘сви кажу Металац супер сте, а нико га не пита како си'. Више милиона евра је иза ових десет година улагања у стратешке промене", наводи Надица Вујић, директор маркетинга Металац АД.
Да остану у жижи интересовања припремају новитете на друштвеним мрежама, али и виртуелну шетњу кроз прво онлајн сајамско представљање.
Коментари