Докле се стигло са радовима на Моравском коридору
Будући ауто-пут од Појата до Прељине дуг 112 километара повезаће све веће градове и општине у централној Србији са око пола милиона житеља и 25.000 компанија и предузећа. Тренутно се ради прва деоница код Крушевца.
У току су земљани радови на 22 хектара где ће већ следеће недеље бити подигнути први објекти кампа за 1.500 грађевинских радника и механизацију. Припрема се терен за једну од две петље која ће повезивати град са коридором и бирају локални партнери за овај велики пројекат.
"На овој локацији предвиђена је изградња чак 29 путних објеката, четири денивелисане раскрснице као и четири хидротехничка објекта. Ови објекти ће се једна стране заштитити ауто-пут од Мораве, са друге стране ће повећати степен заштите од поплава приобаља", наводи Леонид Вуковић, шеф Пројекта "Коридори Србије".
Изградња Моравског коридора, најмодернијег ауто-пута који ће испуњавати не само највише стандарде у грађевинарству, већ и у телекомуникацијама и безбедности саобраћаја поверена је америчко турском конзорцијуму Бехтел Енка. Амерички амбасадор у Србији задовољан је досадашњом сарадњом.
"Привреда Србије је била јака на почетку пандемије и биће јака и после захваљујући мудрим инвестицијама у њену будућност у ауто-путеве које подстичу Србију на трговање и мењају Србију на боље. Они ће помоћи Србији да остане битан фактор у региону и Европи, а такође дају и важан подстицај трговини", истиче Ентони Годфри, амбасадор САД.
Зорана Михајловић, потпредседница Владе, напомиње да нема ничег важнијег од добре инфраструктуре и повезивања региона.
"Морамо да наставимо да радимо и апел свим грађевниским предузећима и радницима, да заштитимо раднике, али да у исто време учинимо све да градилишта раде јер то сигурно значи опстанак наше економије. Нигде у свету није лако, али само ако будемо имали радно активно становништво ми ћемо успети да прођемо кроз ову кризу која је неминовна, са најмање проблема", додаје Михајловићева.
На инфраструктурним пројектима широм Србије тренутно је анагажовано готово 6.000 радника.
Коментари