Све спремно за отварање деонице од Сурчина до Обреновца
Србија ће од данас на својој мапи имати још једну деоницу на ауто-путу "Милош Велики" – од Сурчина до Обреновца. После трогодишњих радова завршено је 17,6 километара деонице која спаја Коридор 10 и 11 – односно север и запад Србије.
Деоница је почела да се гради у марту 2017. године. Извођач је кинеска компанија "Чајна роудс енд бриџис" која је иначе градила и Пупинов мост. Коштала је 233,67 милиона долара.
Ова деоница је практично директна веза ауто-пута Милош Велики и Коридора 10 коју са обилазницом око Београда повезује петља Сурчин. Очекује се и да смањи гужве на путу Београд – Обреновац.
Имре Керн из Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфрастрктуре рекао је, гостујући у Јутарњем програму РТС-а да ће ауто-пут донети бољу везу Војводине и Београда са Западном Централном Србијом.
Значај пута је и у томе што ће се растеретити насеља Умка, Барич и Остружница, навео је Имре Керн.
Према њговим речим, најзахтевнији је био мост који премошћује Саву и Колубару дужине 1.581 метар.
Међутим, истакао је да је у ауто-пут требало уградити огромну количину материјала.
Кад се то претвори у податке, каже Керн, укупно 250.000 камиона је довезло маеријал и за то је била потренда добра организација од стране извођача, инвеститора и министарства.
Сурчинска петља – тачка повезивања
Након отварања пута безбедност саобрћаај биће боља, истакао је за РТС помоћник министра за инфраструктуру Небојша Павловић.
Објаснио је да ће тачка повезивања Коридора 10 и 11 бити Сурчинска петља и да ће заједно са већ пуштеним деоницама дужина ауто-пута Милош Велики бити 120 километара.
Павловић је додао да је цела деоница пројектована тако да издржи поплаве и да пловност Саве није угрожена због висине од 9,5 метара изнад реке и распона од 150 метара између стубова.
Рекао је и да је за изградњу моста била потребна посебна технологија и да је у те сврхе био изграђен привремени мост који је сада демонтиран.
Деоницу су кинески радници градили 24 часа дневно, поучени искуством из претходног периода када су изградили Пупинов мост.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 5
Пошаљи коментар