Читај ми!

Поново отворена обилазница

Деоница обилазнице око Београда, од Орловаче до Бубањ Потока кроз тунел Стражевица, поново пуштена у саобраћај после четири недеље радова. Део обилазнице био затворен 20 дана по отварању, због радова на санацији оштећења испред једног од мостова.

Новоизграђена деоница обилазнице око Београда од петље Орловача до новог тунела Стражевица поново је отворена за саобраћај, после четири недеље радова.

"Завршили смо радове на поправци оштећења и отворили тај део обилазнице за саобраћај", рекао је Танјугу в.д. генералног директора "Путева Србије" Зоран Дробњак.

Део обилазнице од Орловаче до новог тунела Стражевица отворен је за саобраћај 3. маја, али је затворен 25. маја због радова на санацији оштећења испред једног од мостова.

Дробњак је рекао да се на делу од Батајнице до Добановаца изводе редовни радови на изградњи два надвожњака због чега је затворена трака у смеру ка Добановцима.

Саобраћај се због тога одвија двосмерно у траси према Батајници, а радови ће трајати до краја августа, рекао је Дробњак и додао да ће цела петља Батајница и пратећи објекти до Добановаца бити завршени до краја 2012. године.

Дробњак је истакао да је надзор над извођењем радова на делу од Орловаче до новог тунела Стражевица обављала француска фирма "Ежис", а од Батајнице до Добановаца шпанска "Ептиса".

"Што се тиче квалитета изведених радова, ми смо задовољни, јер су они добро обављени", рекао је Дробњак одговарајући на питање новинара како коментарише нападе у јавности да је обилазница на том делу лоше урађена, с обзиром на то да је затворена убрзо после отварања.

Дробњак је рекао да је Делегација Европске уније (ЕУ) у Србији финансирала надзор над радовима и да су поменуте стране фирме то добро урадиле, у складу са европским стандардима.

Према његовим речима, аранжман је предвидео гаранцију за радове и да извођачи треба у наредне две године да отклоне све евентуалне кварове и оштећења.

"Саобраћај је на делу од Орловаче до Стражевице затворен због проблема који је настао због неповољних атмосферских прилика (кише)", објаснио је Дробњак, додајући да је на делу где је настало оштећење, радове изводило предузеће "Интеркоп".

Изградња две нове деонице од Орловаче до Стражевице и од Батајнице до Добановаца кошта укупно 155 милиона евра, од чега су 115 милиона обезбедили Европска банка за обнову и развој и Европска инвестициона банка (ЕИБ) за Батајницу и Добановце.

За деоницу Орловача - Стражевица, 40 милиона евра обезедила је ЕИБ, док је Влада Србије финансирала са 25 милиона евра изградњу тунела Стражевица.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 16. август 2024.
31° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару