Електродистрибуција Србије: Новосађани ће добити корекцију рачуна, отворено седам додатних шалтера за рекламације
Новосађани, од летос, имају проблема са рачунима за струју: неки добијају астрономско увећане рачуне, неки са нула износом, а неки се жале да нису ни добили рачун. У образложењу Електродистрибуције Србије на упит РТС-а наводи се да су у Војводини после 20 година уведени нови софтвери, урађени заједно са ЕПС-ом и да део очитаних стања није могао одмах да се унесе.
Процес модернизације и примене нових софтвера одвијао се упоредо са редовним активностима и, нажалост, долазило је до одређених застоја и грешака при уносу података, наводе из Електродистрибуције Србије.
Уз извињење корисницима, напомињу да ће они који су добили рачуне без очитаног стања добити исправке рачуна од снабдевача. Све уплате са попустом до 5. септембра тек ће се видети на септембарским рачунима.
Новим очитавањем које је почело 1. октобра биће исправљене и евентуалне грешке и снабдевач ће доставити корекцију рачуна корисницима. Све рекламације на рачун подносе се снабдевачу, који и издаје рачуне.
За кориснике који желе лично да поднесу рекламацију, у згради Електродистрибуције Србије у Новом Саду отворено је још седам додатних шалтера и значајно повећан број запослених за обраду рекламација.
На овај начин са повећаним бројем шалтера радиће се и у наредним данима, како би се максимално скратило време чекања испред шалтера, наводе за РТС из Електродистрибуције Србије.
Коментари