Пријаве Комуналној милицији и на друштвеним мрежама, на терен излазе за "највише десет минута"
Комунална милиција у Београду направила је, поред сајта, и налоге на друштвеним мрежама да би грађани у реалном времену могли да прикажу своје проблеме и упуте пријаве, каже за РТС помоћник директора Комуналне милиције Београда Ранко Шекуларац.
Комунална милиција однедавно помаже и ако им се обратите преко друштвених мрежа.
Помоћник директора Комуналне милиције Београда Ранко Шекуларац рекао је у Београдској хроници да су се трудили да успоставе комуникацију са грађанима и да чују од њих шта су проблеми.
"Направили смо портал Комуналне милиције, где већ два месеца примамо пријаве и брже реагујемо по њима, али смо отворили и налог на Твитеру, Фејсбуку и Инстаграму да нам суграђани у реалном времену приказују своје проблеме и упућују пријаве, где ми реагујемо најбрже што можемо", рекао је Шекуларац.
Највише се, каже, жале на непрописно паркирање и на буку у угоститељским објектима и становима.
Што се тиче брзине реакције, напомиње да то зависи од дела града и врсте проблема, и колико расположивих патрола имају на терену.
"Мислим да нам десетак минута треба највише да изађемо на ову врсту пријаве, поготово ако се ради о централном гадском језгру", истиче Шекуларац.
Коментари