Хеликоптери Ми-35М стигли у Србију
Нови хеликоптери Ми-35М за Војску Србије стигли су на аеродром у Батајници, пренео је "Спутњик". Према подацима сајта "Флајт радар", слетео је транспортни авион Ан-124 који је пошао из Ростова на Дону и летео је преко Црног мора и Бугарске.
Раније је најављено да ће Србија преузети четири хеликоптера Ми-35М од Руске Федерације.
Министар Александар Вулин је у августу присуствовао статичком приказу четири хеликоптера Ми-35М, који ће бити испоручени Војсци Србије и демонстрационом лету.
Те летелице представљају велику разлику у односу на оно што је Војска Србије до сада имала. То се пре свега огледа у опреми хеликоптера и преласку са аналогног на дигитално.
Хеликоптери ће моћи да буду употребљени у борби у дневним и ноћним условима, као и у сложеним метеоролошким условима.
Хеликоптер Ми-35М је оклопљен – главни системи, мотор, ротор, кабина и пилоти су заштићени.
Уз овај хеликоптер пилоти ће моћи да дејствују на већим даљинама јер располаже термовизијом, телевизијом, а опремљен је и наочарима за ноћно летење.
Првенствено је намењен за противоклопну борбу, али је оспособљен и за целу палету других задатака које може да извршава, као што су превожење људи, терета и извиђање из ваздуха.
Хеликоптер Ми-35М може транспортовати до осам војника с пуном опремом и наоружањем до 1.500 килограма, док терете великих димензија може да носи на специјалној ужади или сајлама.
Богата опрема
Посада хеликоптера, пилот и пилот оператер, смештена је у тандем-кабинама, са двоструким командама, а летелица има оклоп који штити посаду и виталне делове хеликоптера.
За заштиту од вођених ракета хеликоптер је опремљен системима за пасивну и активну самозаштиту.
Резервоари за гориво обложени су материјалом који спречава цурење горива и експлозију при поготку, а ради смањења инфрацрвеног одраза на издувним цевима мотора уграђени су системи за смањење температуре издувних гасова.
Хеликоптер Ми-35М има последњу генерацију авионике и нападно-навигацијског система, оптоелектронски нишански систем, као и системе самозаштите који обезбеђују борбену употребу хеликоптера у свим метео-условима, дању и ноћу.
Високе борбене карактеристике огледају се и у максималној брзини од 310 километара на сат и оперативној висини од 5.400 метара, као и долету до 460 километара. С допунским резервоарима горива, то може да буде и до 1.085 километара.
Од наоружања, на хеликоптеру је у обртној куполи уграђен топ калибра 23 мм и увезан је са системом за управљање ватром.
На сваком крилу може носити широк дијапазон наоружања, укључујући додатне топове 23 милиметра, невођене ракете 80 мм и најсавременије вођене ракете великог домета.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 7
Пошаљи коментар