"Нефа" прикупља податке о купцима који нису добили намештај
Кол центар фирме "Нефа" почиње са прикупљањем података о купцима који су платили, а нису добили намештај. Наводи се да ће потом купцима бити понуђено решење.
Руска фирма "Спилит", која је две године у Врању производила намештај, престала је да ради пре десетак дана. Радници су тада рекли да су им понуђена решења о отказу.
Компанија "Спилит" је власник "Нефа намештаја" чији су купци остали огорчени јер им намештај није достављен.
Већи број оштећених купаца јавио се Националној организацији потрошача и Удружењу за заштиту, тврдећи да су затворена сва пословна представништва.
Према саопштењу, купци су остали обесправљени и ускраћени за рекламацију и неиспоручену робу.
Кол-центар "Нефе" данас је почео са радом.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар