уторак, 19.06.2018, 21:17 -> 21:58
Извор: Танјуг
РТС-у награда "Супербрендс 2017-2018"
Награда "Супербрендс 2017-2018" припала је РТС-у, који је у категорији "електронски медији и интернет" освојио највећи број гласова. Међу добитницима су и агенција "Танјуг", Е-капија, Инфостуд, Н1, О2 и Прва.
"Супербрендс Србија" четврти пут је дао могућност српским и иностраним брендовима и компанијама, истакнутим пројектима и организацијама у Србији да потврде још једном успешност у својим областима и да потврде указано поверење од стране потрошача и корисника услуга и шире јавности.
Председник Стручног савета "Супребрендс Србија" Топлица Спасојевић објаснио је да је о добитницима одлучио Стручни савет, који је бројао 16 чланова, као и грађани Србије путем истраживања јавног мњења.
Објаснио је да програм "Супербрендс" постоји у 90 земаља света и да је циљ аналитички приступ у анализи брендова на националним тржиштима.
Према његовим речима, статус супербренда представља поуздан путоказ потрошачима.
Стручни савет је оцењивао почетну листу од 2.600 компанија које послују у Србији.
Укупно је додељен статус супербренда у 35 категорија, а одлука стручњака се, према Спасојевићу, заснивала на признању јавности, доброј репутацији, доследности, поузданости и одговорности корпорације према друштву.
Резултати Стручног савета и анкете су комбиновани и дошло се до 236 компанија које су добиле статус супербренда Србије за 2017-2018. годину.
У категорији "електронски медији и интернет" РТС је освојио највише гласова, а међу осталим добитницима нашли су се и агенција Танјуг, Е-капија, Инфостуд, Н1, О2 и Прва.
Председник "Супербрендс Србија" Симеон Цомокос истакао је да нису брендови само компаније којима се уручују, већ људи који стоје иза њих, пошто се успех постиже само тимским радом управника и запослених.
Награде компанијама
У категорији одећа победила је компанија "Мона", код обуће "Најк", код накита и сатова "Златара Андрејевић", код козметике и тоалетних производа "Нивеа", код хране "Златиборац", код вина "Аурелиус" из винарије Ковачевић, код алкохолних пића "Горки лист", код пива "Лав пиво", код топлих и хладних напитака Књаз Милош, код дуванских производа "Малборо", код млечних производа и сладодела Моја кравица "Имлек", код сланих снек проивода Смоки "Соко Штарк", код кондиторских производа Плазма "Бамби", код барова и ресторана београдски ресторан "Мадера".
Код фрамацеутских производа "Аспирин", код производа за одржавање домаћинстава "Ариел", код аутомобила "Мерцедес бенз", код транспорта "АД Аеродром Никола Тесла", код издаваштва и штампаних медија Блиц, код ланаца продавница и шопинг центара "Лили дрогерије", у категорији банкарство, финансије и осигурање "Банка интеза", консултантске услуге "Дилојт Србија", услуге пословне комуникације "Лео Барнет", путовања "Контики травел", хотели "Гранд хотели и спа" Копаоник.
У области здравство Институт за здравствену заштиту мајке и детета "Др Вукан Чупић", намештај и опрема за домаћинство "Металац" посуђе, кућни апарати "Горење", информационе и комуникационе технологије "Мајкрософт", телекомуникације "Телеком Србија", грађевинарство и некретнине "Ерпорт сити Београд", грађевински материјал "ЦРХ Србија", енергија НИС, култура и манифестације Београдски зоолошки врт.
Златни Супербренд статус освојиле су компаније "Термовент", "Мерцедес бенз" и "Телеком Србија".
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар