Позив компанијама за идејно реšшење тунела од Савске до Дунавске падине

Градски менаџер Горан Весић позвао је компаније да се јаве на тендер за израду идејног решења тунела који би повезао Савску и Дунавску падину, а рок за конкурисање је 1. август.

Горан Весић је подсетио да ће за седам дана, 11. јула, бити отворен тендер за достављање понуда за извођење радова на изградњи фонтане на Тргу Славија.

Кад је реч о тунелу, идејна решења треба да садрже елементе идејног пројекта за две варијанте трасе, као и вредновање предметних варјанти након чега ће за изабрану варјанту бити урађен плански документ и послат захтев за добијање локацијских услова.

Весић је објаснио да је тунел планиран као продужетак старог Савског моста и његова траса би требало да се пружа од Карађорђеве улице испод Теразијског гребена ка зони Дорћола.

"Након разматрања предложених варијанти тунелске везе, Комисија за планове Скупштине града је донела одлуку којом су издвојене две варијанте за које је потребно израдити идејна решења која треба да обухвате и елементе идејног пројекта", рекао је Весић, а саопштила је Градска управа.

Како је појаснио, у обе варијанте тунел на Савској падини почиње у зони раскрснице Гаврила Принципа и Каменичке, док се за саму трасу тунела, као и за улаз односно излаз на Дунавској падини разматра више варијанти у зони Булевара деспота Стефана и Поенкареове.

Како се наводи у саопштењу, израдом просторног плана подручја "Београд на води" и плановима за његову реализацију, створили су се услови за изградњу тунела који би коначно повезао савску и дунавску обалу и решио питање друмског саобраћаја у тој зони.

Весић је истакао да ће тај део града, проширењем трамвајског моста преко Саве, постати значајан транзитни правац и независно од изградње стамбено-комерцијалних објеката у зони железничке станице и Савамале.

Он је појаснио да је према саобраћајном решењу Плана генералне регулације планирана веза Савске и Дунавске падине која би се остварила тунелом за друмски саобраћај.

Весић је додао да је неопходно детаљно сагледавање трасе, те да разрада решења подразумева усвајање димензија основних елемената тунела, као и грубе статичке прорачуне.

"Посебно је потребно обратити пажњу да се при дефинисању трасе саобраћајног тунела води рачуна да се не угрозе постојеће инсталације и планиране трасе најважнијих објеката централног канализационог система", рекао је Весић и подсетио да се у Улици Гаврила Принципа 35 налази споменик културе Кућа породице Најдановић, који се, такође, не сме угрозити.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 19. октобар 2024.
12° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи