Читај ми!

Шта странци воле у Србији, а шта замерају

Странци радо долазе у Србију, одушевљени добром атмосфером и аутентичном храном, каже директорка ТОС-а Гордана Пламенац. Замерке - пре свега лоша инфраструктура, затворени музеји и недостатак туристичке сигнализације.

Директорка Туристичке организације Србије Гордана Пламенац рекла је да је Београд пожељна туристичка дестинације, а да странци радо долазе у Србију, одушевљени добром атмосфером и аутентичном храном.

Гостујући у Дневнику РТС-а, Гордана Пламенац је истакла да је чувени светски промотер туристичких дестинација "Лонли планет" на свом порталу објавио да је Београд пожељан град за посету и забаву у јануару.

"Ми смо пре две недеље у Милану имали промоцију првог водича на италијанском језику и то је био један догађај који је пропратило неких 70 новинара. Сви су твитовали са тог места све оно што су чули о Београду и Србији", рекла је Пламенац.

Према њеним речима, министар културе Италије је одмах одговорио и поздравио то што је Туристичка организација Србије урадила.

"Издавач и аутор водича говорили су о Београду и Србији као месту сусрета истока и запада. Ја мислим да то највише фасцинира, ма колико тривијално звучало", рекла је Пламенац.

Како каже, туристи воле да дођу у Београд и Србију због онога што они нуде, а посетиоце највише фасцинира атмосфера, потпуно необична и неоткривена за туристе из Европе и света.

"Воле да се похвале да су возили бицикл кроз други по реду кањон на свету, Ђердапску клисуру, да су посетили винске подруме, путовали путем римских царева, скијали на планинама, јели феноменалну храну која је потпуно аутентична", каже Пламенац.

Такође, истиче да је олакшање то што је до Београда лако доћи, уз повећан број летова и авио-компанија, као и то што у Србији има велики број нових и лепо опремљених хотела.

Оно што странци замерају Србији је, пре свега, лоша инфраструктура, затворени музеји, па и недовољно висок ниво хигијене и недостатак туристичке сигнализације.

Директорка Туристичке организације Србије се осврнула на успех остварен у 2013. години - учешће на чак 46 сајмова, на којима је било преко 300 новинара, што значајно утиче на перцепцију Србије у свету.

Прво што очекује у 2014.  је партнерство на сајму туризма у Штутгарту, 11. јануара.

"То је сајам намењен публици, број туриста расте, после туриста из земаља бивше Југославије, Немци су четврти на статистичкој листи", објашњава Пламенац.

Она истиче да од преко 62.500 туриста који су бродовима допутовали у Србију, Немци чине чак 26.000 посетилаца.

"Зато смо се и определили за овај сајам, јер партнерство није јефтино, али наш буџет који је скроман, и на листи Европске туристичке комисије трећи одоздо, значи да је то једини или један од сајмова на којем можемо бити партнери", рекла је Пламенац.

Према њеним речима, ово партнерство ће сигурно много донети туризму у Србији, јер Немци воле да дођу у Београд - аутомобилима, авионским летовима, аутобусима, али и бициклама.

Број коментара 8

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 02. октобар 2024.
23° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи