Дијаспора најбољи туриста и промотер

У Београду је одржана конференција "Дијаспора и туризам". Туристичка организација Србије је најавила да ће 2015. година бити посвећена дијаспори.

Дијаспора је најбољи туриста и најбољи промотер своје земље у свету, речено је на конференцији "Дијаспора и туризам" на Београдском сајму где је у току Међународни Сајам туризма, а са које су позвани туроператори и агенције које послују у српском расејању да у своје туристичке понуде укључе дестинације у Србији.

Директорка Канцеларије Владе Србије за сарадњу са дијаспором и Србима у региону, која је организатор конференције, Славка Драшковић истакла је отварајући скуп да 90 одсто инвестиција дијаспоре иду у завичај.

Пошто је дијаспора локално оријентисана и њене најчвршће везе су са родним крајем, она је позвала људе из дијаспоре да дођу у Србију као туристи као и да туристичке агенције из целог света, чији власници су Срби укључе у своје понуде Србију, као дестинацију.

Директор Туристичке организације Србије (ТОС) Гордана Пламенац најавила је да ће, пошто сваке године ТОС има промотивну кампању, 2015. бити посвећена дијаспори.

Према њеним речима, то ће обухватити да постојеће програме и дешавања у Србији прилагоде и, уз сугестије туроператора, понуде нешто ново, што ће људе који живе у расејању покренути да дођу у посету домовини.

Директор Туристичке организације Београда Миодраг Поповић рекао је да ће ТОБ сваку иницијативу туристичких агенција из српске дијаспоре подржати и радити са њима у туризму главног града.

"Ми смо препознали тај интерес, јер Београд је веома занимљив не само онима који некад живели у Београду, већ свима који су некад живели у Југославији, који је тад био центар читавог региона и шире", додао је он.

Помоћница министра привреде Гордана Радосављевић навела је да туристички промет у Србији, из године у годину бележи раст, иако не толико колико је пожељно.

То се односи на пораст броја долазака и ноћења страних туриста, а посебно Београд и Нови Сад постају пожељна туристичка дестинација, у којој се понуда развија према стандардима светског тур тржишта, упркос светској економској кризи, рекла је она.

Радосављевић је навела да је основни стратешки циљ развоја економије Србије пораст броја долазака страних туриста и девизног прилива од туризма, али да се нажалост, мали број српских агенција бави такозваним рецептивним туризмом, односно довођењем страних туриста у нашу земљу.

На конференцији је одржана презентација компаније Ер Србија, националног авиопревозника, који у власништву 51 одсто Владе Србије и 49 одсто компаније Етихад из УАЕ, очекује до маја да комплетира своју флоту од 10 Ербас авиона.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 21. октобар 2024.
9° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи