уторак, 30.12.2025, 14:00 -> 14:26
Краљеви свинга – “Scott Bradley’s Postmodern Jukebox”
Иако је ера свинг музике настала пре 90-ак година, сгвинг живи и данас, кроз разнолике уметнике и извођаче. Један од њих је и пијаниста из Њујорка Скот Бредли, и његов ротирајући музички колектив “Postmodern Jukeboх“ (ПМЈ), који је основао 2011. године.
Већина обрада песама у историји музике се базира на узимању старих оригинала, правећи савремене, нове верзије. „Постмодерн Џубокс” ради управо супротно – они од савремених поп и рок песама праве своје „старинске“ верзије, у маниру музике из раног 20. века као што су свинг и рани џез.
Обишли су Северну Америку, Европу и Аустралију, често истовремено (две поставе бенда) због обимне дискографије и бројних уметника и извођача укључених у пројекат. “Постмодерн Џубокс” је прикупио преко 1,9 милијарди прегледа на Јутјубу и 6,2 милиона претплатника на Јутјубу од свог представљања 2011. године!
Сваке недеље, “Постмодерн Џубокс” објављује нови видео на Јутјубу. Иако је првобитно већина снимана лежерно у Бредлијевој дневној соби стана, сетови су временом постајали сложенији. Бенд је обрађивао песме извођача од Лејди Гаге и групе “The Strokes” до Кејти Пери и групе “The White Stripes”. Од својих почетака као мале групе пријатеља који су правили музику у подруму у Квинсу, у Њујорку, “Постмодерн Џубокс” је представио 70 различитих извођача и обишао шест континената.
“Постмодерн Џубокс” је настао када је Скот Бредли почео да снима видео записе са пријатељима са колеџа у свом стану у подруму у Асторији. Ова група је укључивала басисту Криса Андерсона, саксофонисту Бена Голдер-Новика, харфисту Брендија Јангер и вокалисткињу Ему Вокер, а од 2015. године и Аријану Савалас, Морган Џејмса, Хејли Рајнхарт и Голдер-Новика.
Један од најбољих примера њиховог рада и креативности је изванредна прерада баналне поп песмице „All About The Bass“ која је постала право музичко дело и безмало нови џез стандард са светском популарности.
Коментари