Око поноћи – Ben Webster & The Modern Jazz Quartet

„Снимљен током две вечери у неименованом клубу, овај редак сусрет Бен Вебстера и „The Modern Jazz Quartet“ очигледно је произашао из популарности са радио листа. Упркос чињеници да је аудио баланс донекле недоследан, сви свирају „за пример“ током обе сесије снимања. Вебстер, чији су наступи понекад патили од вишка алкохола, изгледа посебно стимулисан клавиром Џон Луиса и блуз вибрацијама Милт Џексона. Поред свинг стандарда по којима је тенор саксофониста био познат, са једнаким ентузијазмом се хвата у коштац са би бап класицима - „Confirmation” и „Billie’s Bounce” Чарлија Паркера. Са друге стране, Баладе "Dannу Boу" и "Тhe Nearness Оf Уou", приказују Вебстеров богат, велики тон. Следе Гершвинова "Oh Ladу Be Good" и "Cotton Tail" (који један од многих снимака овог ремек-дела Дјука Елингтона које је заувек повезано са Вебстером). Нажалост, белешке на албуму концентришу се на Вебстерову биографију и не пружају никакво објашњење како је дошло до овог сусрета“.

„Вебстер је, као и обично, у доброј је форми, али тонско снимање није било сјајно. Као резултат тога, „МЈQ“ је већи део времена пригушен. Најбољи део снимака су Вебстерове „задимљене“ баладе, посебно његове интерпретације „Уou Are Too Beautiful“ и „The Nearness of Уou“

„Бен Вебстер, Џон Луис, Милт Џексон и Перси Хит  нису ниједном одсвирали погрешну ноту, а Кони Кеј никада није промашио ритам. Икад. Беспрекорна демонстрација џеза као ликовне уметности. Вебстерово свирање, посебно, може мермерну статуу натерати да пусти сузу.“

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом