Читај ми!

Свако има своју депонију

Лазар Марићевић и Јован Ристић

Сви смо бар једном у животу, а много вероватније више пута, куповали ствари које уопште нисмо користили. Доласком на наше тржиште иностраних, пре свега кинеских онлајн продавница за куповину робе ниских цена, уз предност да се на пакете не чека месецима, недавно је у једном моменту успорен и рад Поште Србије.

Потрошачки менталитет представља начин размишљања и понашања потрошача који се фокусира на непрестану потражњу за новим производима и услугама. Овај феномен често је подстакнут рекламама, друштвеним мрежама и осећањем тренутне среће. Људи све више повезују свој идентитет са материјалним предметима, што може да резултира емоционалном празнином. Потрошачки менталитет такође има значајан утицај на екологију, јер повећава производњу и потрошњу ресурса, те може бити штетно за планету.

Куповина безвредних ствари пружа тренутни осећај задовољства, али убрзо се претвара у неред који заузима простор и ствара стрес. У данашње време, све више људи се суочава с финансијским ограничењима, али то их не спречава да купују online. Дигиталне платформе често користе привлачне рекламе, попусте и стратегије које стварају осећај хитности, што доводи до импулсивног трошења.

О различитим апектима потрошачког менталитета говоре др Лазар Марићевић, социјални психолог и Јован Ристић из Удружења за заштиту потрошача „Ефектива".

Емисију припрема и води Аријана Хандан.

 

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи