Читај ми!

Салернски едикт

Иако је апотека грађанима најдоступнија установа здравствене заштите 70% нас не препознаје фармацеута као свог здравственог радника код кога би редовно одлазило по савет.

Србија је још далеко од тога да пацијенти имају свог апотекара који би био упућен у то које све лекове и дијететске препарате узима да би могао правилно да га посаветује. Данас у готово у свакој апотеци постоји простор и апарат за мерење крвног притиска, ипак грађани то не користе иако од кардиоваскуларних болести нејчешће оболевамо . У апотеку углавном идемо да подигнемо или купимо лекове. Треба ли се и како комуникација између пацијената лекара и апотекара променити у емисији питамо: Драгутина Рајевића, фармацеута и др Слободана Станкова, кардиолога.

Аутор и водитељ: Дијана Ивановић

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом