Читај ми!

Глумци у маркетиншким кампањама

Надежда Миленковић, Соња Ћирић и Маја Шуша

Деценијама - можда можемо рећи и читаво столеће - познате личности, а међу њима и глумци, професионални тумачи различитих рола, део су реклама и рекламних кампања. Публици је то некад симпатично и драго, а некад се део јавности разљути када је, као недавно, један славни глумац постао део рекламе која промовише кладионице и клађење.

Да ли је, ипак, другачије када омиљени глумац промовише алкохолно пиће? Од чега зависи како ћемо реаговати као потрошачи производа, а уједно и конзументи уметности? Да ли то зависи од ауре конретног глумца или глумице, тога да је реклама у складу са вредностима које та личност и приватно пропагира? Које су најуспешније и најбоље прихваћене кампање у којима је фигурирало познато лице?

Шта о томе мисли маркетиншка, шта новинарска, а шта глумачка струка - у данашњој емисији говоре креативна директорка многих комерцијалних и друштвено ангажованих кампања Надежда Миленковић, новинарка недељника Време Соња Ћирић и глумица Маја Шуша.

Води: Ана Вучковић Денчић

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње