Читај ми!

Глумци у маркетиншким кампањама

Надежда Миленковић, Соња Ћирић и Маја Шуша

Деценијама - можда можемо рећи и читаво столеће - познате личности, а међу њима и глумци, професионални тумачи различитих рола, део су реклама и рекламних кампања. Публици је то некад симпатично и драго, а некад се део јавности разљути када је, као недавно, један славни глумац постао део рекламе која промовише кладионице и клађење.

Да ли је, ипак, другачије када омиљени глумац промовише алкохолно пиће? Од чега зависи како ћемо реаговати као потрошачи производа, а уједно и конзументи уметности? Да ли то зависи од ауре конретног глумца или глумице, тога да је реклама у складу са вредностима које та личност и приватно пропагира? Које су најуспешније и најбоље прихваћене кампање у којима је фигурирало познато лице?

Шта о томе мисли маркетиншка, шта новинарска, а шта глумачка струка - у данашњој емисији говоре креативна директорка многих комерцијалних и друштвено ангажованих кампања Надежда Миленковић, новинарка недељника Време Соња Ћирић и глумица Маја Шуша.

Води: Ана Вучковић Денчић

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару