Читај ми!

Герила маркетинг у дигиталној ери

Дигитална герила - герила маркетинг у дигиталној ери

 

У данашњој емисији Дигиталне иконе разговарамо о дигиталном маркетингу, а повод је књига Дигитална герила - герила маркетинг у дигиталној ери чији су аутори Џеј Kонрад Левинсон, Рик Фришман и Џил Лублин. Са нама у студију Радио Београда 2 - уредница Ивана Томић и преводилац Јелена Ровчанин, са којима причамо о најзанимљивијим поглављима ове књиге и превођењу енглеских термина на српски језик, о електронском издаваштву и о томе како започети посао и постати видљив на интернету, другим речима - како продати нешто онлајн и бити креативан?

Емисију уређује и води Тамара Вученовић.

Дигиталне иконе Дигиталне иконе

Autor:
Тамара Вученовић

Емисија Дигиталне иконе покренута je 2002. године, а емитује се сваког уторка на таласима Радио Београда 2 од 9 до 10 сати. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом