Читај ми!

Трагови, солидарност, трансхуманизам и суноврат

Вим Вандекејбус и Агата Јунику

Премијером представе „Living room" Ерсана Мондтага на сцени Београдског драмског позоришта, односно „Прологом", 13. септембра почело је двоструко 54. и 55. издање Битефа, међународног позоришног фестивала који ће трајати до 25. септембра. У оквиру „Пролога" приказана је још једна представа Београдског драмског позоришта „Цемент", у режији Себастијана Хорвата. Потом је синоћ уследило свечано отварање у Југословенском драмском позоришту представом „Трагови" белгијског театра „Ултима Вез" у режији чувеног кореографа Вима Вандекејбуса.

Непосредно пред отварање, Вим Вандекејбус је говорио за Маске о „Траговима", људској природи, тоталитаризму, светској кризи и моћи позоришта, односно уметности.

Агата Јунику је чланица овогодишњег Битефовог жирија. Предаје на загребачкој Академији драмске уметности. Након студија филозофије и компаративне књижевности у Загребу, завршила је постдипломске студије филозофије у Паризу и докторирала на Филозофском факултету у Загребу. Ауторка књига и емисија о позоришту, у фокусу интересовања има савремене теорије извођења, конструкцију и извођење идентитета у театру, те процедуре и стратегије политичког деловања у контексту извођачких пракси, укључујући радијску уметност.

Са Агатом Јунику у Маскама ћемо разговарати о позоришту „На ивици будућности", како гласи слоган овогодишњег Битефа.

Уредник и водитељ емисије је Гордана Ђурђевић

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару