Читај ми!

Еколошки магазин

Време је за нову моду

Сваке године у Србији се прода скоро 12 килограма одеће по особи - показало је прво званично истраживање о животном циклусу одевних предмета, које је спровео Центар за унапређење животне средине. Највише купујемо чарапе, а најмање испитаника прати трендове. Забрињава чињеница да је за производњу једне мајице потребно 2700, а за један пар фармерки чак 10 000 литара воде! Гости емисије су Ивана Јовчић и Владан Шћекић.

У односу човека према природи уметник Иван Радојевић најјасније види пресек стања друштва и систем вредности. Природа даје одговоре који упућују на мењање - промену наше унутрашњости како бисмо променили и излечили спољашњост.

У Рогашкој Слатини одржан је Фестивал WEP EFFECT 2020, са темом Едукација о води - одржива комуникација са јавношћу. Учествовала су комунална предузећа из седам земаља, а ситуација са пандемијом је додатно повукла значај воде и начина на који је користимо. Чућете Мајду Адлешић из Друштва Водна агенција.

Аутор и водитељ емисије је Александра Вукићевић

Чекајући ветар

Autor:
Александра Вукићевић

Еколошки магазин који се бави односом човека и животне средине, човека и природе. Емитује се недељом од 8 до 10 сати. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом