О феномену политичких предизборних кампања

Зоран Прерадовић и Дејан Вук Станковић

Креатори политичког маркетинга тврде да се до 25 одсто бирача одлучи за кога ће гласати током саме предизборне кампање, било да гласају за неког новог, било да током тог периода додатно утврде свој политички избор. Избори су пре свега битка за срце гласача, стратези се примарно обраћају нашим емоцијама, боре се за наш утисак о политичару за кога раде кампању. Анализе показују да највећи број обећања свих валсти остаје неиспуњен, што не значи да ће гласачи то увек казнити. О феномену политичких предизборних кампања за Речено и прећутано говоре:

Зоран Прерадовић, новинар НИН-а, 
Дејан Вук Станковић, политички аналитичар

Дијана Ивановић, аутор и водитељ

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом