уторак, 26.04.2016, 15:00 -> 10:26
Извор: Радио Београд 2
Аутор: Невена Матовић
Културни кругови: Филморама
И данас у првом делу емисије "Културни кругови" бележимо најактуелнија културна дешевања, а за "Филмораму" говоре Мирјана Карановић, Борис Исаковић и Огњен Ракчевић, као и аутори најуспешнијих пројеката подржаних програмом "Креативна Европа" у 2015. години.

Autor:
Група аутора
Централна културно-уметничка емисија Радио Београда 2. Како би што успешније повезивали информативну и аналитичку компоненту говора о култури у јединствену целину и редовно пратили ритам културних збивања, Кругови имају магазински карактер. [ детаљније ]
У Задужбини Илије М. Коларца у току је Форум Креативна Европа који Деск Креативна Европа Србија и Министарство културе Републике Србије организују у циљу информисања стручне јавности о успеху домаћих организација на програму Креативна Европа у 2015. години и пружања даљег подстицаја конкурисању и развоју међународне сарадње у Србији.
Од прошлог четвртка у редовној биоскопској дистрибуцији је филм Добра жена, Мирјане Карановић. Глумица, редитељка и сценаристкиња овог филма, Мирјана Карановић, током дистрибуције ће путовати са филмом и после пројекција у градовима Србије разговарати са публиком. О раду на овом филму, за данашњу Филмораму говоре Борис Исаковић и Мирјана Карановић.
Вечерас ће, у Дому омладине Београда претпремијерно бити приказан документарни, дугометражни филм Тапавица, Огњена Ракчевића и Милана Тодоровића. Овај филм је прича о Момчилу Тапавици, Србину који је учествовао на првим Олимпијским играма, давне 1896. године, првом освајачу олимпијске медаље, али и о знаменитом архитекти, поред чијих градитељских дела пролазимо и данас. Мозаик необичне приче о тенисеру, рвачу, уметнику и авантуристи, у филму склапа глумац Миодраг-Мики Крстовић, а учествују и Владе Дивац, Стеван Копривица, Живко Баљкас и други. О Момчилу Тапавици, личности узбудљиве биографије, која, показало се, има велики драмски потенцијал, говори коаутор филма Тапавица Огњен Ракчевић.
Емисију уређује и води Невена Матовић.
Коментари