субота, 15. мар 2014, 13:00
Степеник
Емпиријска истраживања потврђују да су за већину средњошколаца у Србији узори из јавног живота пре свега естрадне личности, следе спортисти, па политичари! Научници и уметници, као и личности из елитне културе, налазе се на зачељу популарности.
Дуготрајна свеопшта оскудица условила је да млади људи лагодан живот преферирају као најважнији циљ, а због недостатка средстава за његово остваривање, модел самореализације траже у домену који нуди медијска култура оријентисана на забаву.
Утицај таблоидизације медија на стварање вредности, као и однос публике према "славнима", кључни су проблеми књиге Маје Вукадиновић објављене под насловом "Звезде супермаркет културе" (издавач: Clio). Њено интересовање усмерено је превасходно на истраживање како и због чега "звезде" утичу на свакодневни живот публике.
Са Мајом Вукадиновић, у емисији Степеник, разговара Маријана Радуловић
Коментари