Читај ми!

Хумористичка емисија

Нискобуџетне авио-компаније у Европи планирају да од почетка 2026. године уведу полустајаћа седишта на летовима који трају краће од два сата. Оваква седишта доносе више погодности за авио-компаније, јер ће авион бити лакши, што ће значајно смањити потрошњу горива, али и могућност да се превезе скоро 20 посто више путника по лету.

Следећи корак ка бољој ефикасности могао би да буде смањење дозвољене тежине пртљага, што ће у гепеку авиона створити простор за још путника, који  додуше неће моћи да се исправе, па ће за њих бити уграђене получучеће полухолкице.

Већ у наредној фази рационализације, нискобуџетне авио-компаније могле би у потпуности да избаце и седишта и полуседишта, а да уместо њих уграде шипке и ручке за држање што би додатно олакшало авион, смањило потрошњу горива и повећало број путника по лету.

Није искључено ни да ће у наредном кораку бити повађене и шипке, и држачи, и получучеће полухоклице, а путницима, којих ће на радост авио-компанија бити све више, биће подељене вакумске назувице како би током лета били прилепљени за под авиона.

Како сада ствари стоје, јефтини летови биће још јефтинији, али науштрб комфора.

А коме то не буде одговарало моћи ће слободно да купи међуградску или међународну аутобуску карту и да ужива у удобности.

Макар док и аутобуски превозници не поваде седишта.

Аутор текста: Александар Стојадиновић.

Музички уредник: Снежана Станојевић.


 

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом