понедељак, 22. феб 2021, 11:55
У хотелу
Од када сам се запослио као рецепционер у хотелу, а има томе већ више од тридесет година, нисам доживео овако неваспитано понашање једне гошће. Та ужасна жена се од улаза у предворје понашала према особљу као диригȅнт. Притисак ми скочи само када се сетим какве је све захтеве имала за своју собу. Најпре јој се није допао распоред намештаја, каже: „Лош распоред ствари у просторији утиче неповољно на њену биоенергију.“ Мислим у себи: „Јер си ти, жено, електрана, па да имаш ту, бионергију?“ Али пошто сам господин каквав јесам, уздржао сам се од коментара.
После тога се жалила како телевйзор нема добар сигнал, те због тога не може да прати пренос тренинга јоге омиљене инструкторке. Да ту не буде крај, одлучила је да јој смета и хладан радијâтор који, подразумева се, неће бити укључен за време летње сезоне. Када је асистȅнт директора одбио да учини било шта поводом ових жалби, наваљивала је да је прими директор хотела лично. Када дођем до дела у ком треба да објасним шта се даље дешавало, тако ме нешто од муке стегне у грудима, да морам да попијем чашу воде и поједем коцку шећера да се приберем.
Аутор текста - Татјана Киждобрански, студент (Српски језик и књижевност, Филолошки факултет, Београд)
Глумац - Феђа Стојановић
Autor:
Мирјана Блажић
Свака грешка у језику има своју причу. Ко нађе грешку, ваљаће му и објашњење, ко не нађе, нека слуша причу, наћи ће се грешка сама. [ детаљније ]
Коментари