уторак, 21. авг 2018, 10:55
Српски на српском
Магична реч савременог маркетинга је персонализација! Kада су рекламне поруке персонализоване, увећава се профит, развија се импулсивна куповина, има мање рекламација и подстиче се купохоличарска лојалност. Ствара се посебна врста узајамности, реклама је ту само због нас, она се само нама обраћа, одређеној циљној групи, појединцу, она је написана само за нас.... само, штета што је неписмена. А још је већа штета то што је неписмена персонализована реклама постављена у граду чији се становници увек узимају за пример доброг говора. Драги моји Ваљевци, наздравље вам летњи дани кад у реклами за сладолед постадосте Ваљевчани! Или, боље да вам прочитам с ваљевских билборда: "Увек кад су летњи дани, мене једу Ваљевчани!"
Ако неког Ваљевца желите да увредите, само му реците да је Ваљевчанин! А изгледа да се то често дешава, пошто су се огласили и на Фејсбуку, где постоји група "Нисмо ми Ваљевчани, ми смо Ваљевци!" С друге стране, сви знају нпр. за "ваљевску подвалу" и још нисам чула да неко каже - ваљевачка подвала, ваљда зато што је ушла и у ону чувену песму. А због прегласне песме и музике, и других комуналних проблема Ваљевци су основали удружење грађана "Тешњар - Стари град". Вест су пренели многи медији и опет "очепили" Ваљевце, јер се не зна да ли се гласна музика ноћу чује у ТешЊАру или у ТЕшњару.
Глумица - Јадранка Селец
Уредник и водитељ - Мирјана Блажић
Извор слике са насловне стране: sh.wikipedia.org
Autor:
Мирјана Блажић
Свака грешка у језику има своју причу. Ко нађе грешку, ваљаће му и објашњење, ко не нађе, нека слуша причу, наћи ће се грешка сама. [ детаљније ]
Коментари