Реклама као мамипара

Да ли сте знали да о куповини рационално размишљамо само у првих неколико минута од како смо ушли у продавницу?

Касније наш рацио замењује „омамљеност” производима који нас окружују и тиме шта бисмо још могли додати у корпу. Томе веома помажу рекламе иза којих стоје врло детаљно разрађене стратегије које мотивишу купца да пазари још више, или оно што није хтео том приликом. Поред реклама, улогу игра и ентеријер тржних центара и распоред артикала у радњама. Као што иза маркетинга стоји озбиљно промишљен систем који наводи купца на трошење новца, тако и сам купац може да се одупре, уколико само обрати пажњу на неке ствари.

У наставку емисије се бавимо и другачијим темама, музиком пре свега. Чућете приче о песмама, занимљиве догађаје из света музике који су се десили на данашњи дан, као и пола сата „домаћица”. Пред крај емисије, са београдских улица, јавља се репортерка Јована Зец.

Водитељ Ружица Врховац

Поподневна Летња башта Поподневна Летња башта

Autor:
Београд 202

До јесени, отварамо врата Летње баште! Теме које највише волите да чујете, али са ведријим, опуштенијим и забавнијим освртима. [ детаљније ]

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње