Визија

Иновативне музејске праксе и програми

На Дан младости стартује необична музејска манифестација „Лето у музеју” на платоу Музеја Југославије.

У свету, али и у Србији долази до промене у размишљању када је реч о пласирању музејских садржаја. Улога музеја у друштву се мења и они се све више окрећу новим видовима привлачења публике. Наиме, сталне поставке и гостујуће изложбе су и даље примарна музејска делатност, али је важно пронаћи и додатне садржаје - оне којима ће се искорачити изван оквира „класичног” деловања. Један од првих музеја који се одлучио да изађе „ван својих оквира” је и Музеј Југославије. Ова институција, која је до скоро носила назив Музеј историје Југославије је покренула програм „Лето у Музеју”.

Програми ће се одржавати испред саме „Куће цвећа”, на платоу и степеницама, што ће бити праћено бројним садржајима, од музичких и књижевних програма до модних ревија. Музеј Југославије, у партнерству са општином Савски венац, настоји да афирмише Музеј као место за дружење и забаву и анимира публику која га у најмањој мери посећује, а то јесте млада локална публика. О томе је са кустоскињом Саром Сопић разговарала Марина Зец.

Кроз емисију води Љубица Крминац.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом